Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007

ειμαι ο Λαγος


ειμαι ο Λαγος.

δεν εχω μεγαλα δοντια, δεν εχω κερατα, δεν εχω νυχια, δεν εχω δηλητηριο.

δεν εχω τιποτα για αμυνα, περα απο την φυση του Λαγου.

και ειμαι το νοστιμοτερο γευμα για καθε σαρκοφαγο ή παμφαγο στον πλανητη.

για την κορωνιδα της δημιουργιας τον ανθρωπο ειμαι μαλιστα κατι σαν εθιστικο ναρκωτικο.

δεν μπορει να αντισταθει στο να με πυροβολησει με επαναληπτικη καραμπινα, ή να με πατησει με το αυτοκινητο μολις με αντικρισει, ακομη και εκτος κυνηγηγετικης περιοδου.

εμπνεω τον φονο και ταϊζω πολλα στοματα.

ομως εξακολουθω να υπαρχω, αγριος, αδαμαστος, Ελευθερος.

υποταξατε τα ξαδελφια μου τα κουνελια και τους αφαιρεσατε την αγρια φυση τους κανοντας ευαλωτα σε ενα σωρο ασθενειες.

οχι ομως εμενα, τον Λαγο.

ακομη και τωρα που με πυροβολειτε νυχτα με φακους, οχι για να με φατε, αλλά και για να με πουλησετε.

μηπως εχω μεγαλυτερα αρχιδια απο σας?


Γράφουν οι

Η φωτογραφία μου
ένας απλός παρατηρητής του Συμπαντικού θαύματος
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...